پروفایل شرکت
بی شک معیار ارزیابی یک سازمان ،پاسخگویی به نیازهای پیرامون خود است. درک نیازهای جامعه،ذینفعان،مشتریان، سازمان را در مسیر رشد و توسعه قرار داده و آن را از سایر رقبا متمایز مینماید.درک نیازها و ویژگی سازمانهای متعالی و توجه بر اصول مدیریت وکیفیت، ابزار مهمی برای پاسخگویی و بقاء در عرصه رقابت و توسعه است. درک و پایبندی به اصول مورد استفاده در تعالی سازمانی بعنوان چراغ راهنما برای شرکت عدل دور مد نظر است و راه را برای توسعه همه جانبه هموار نموده است. بخشی از این مفاهیم و اهداف به شرح ذیل است:
· ارزش افزایی مستمر برای مشتریان بالفعل و بالقوه از طریق درک ، پیش بینی و برآورده کردن نیازها ، انتظارات و فرصت ها اولین هدف در رسیدن به توسعه پایدار است.ما با نو آوری وبکارگیری منابع وتوانمندیها و شایستگی عوامل موثر، بدنبال خلق ارزش برای مشتریان خود هستیم.
· خلق آینده ای پایدار از طریق تعریف و در میان گذاشتن یک هدف بنیادین که مبنایی را برای چشم اندازها ، ارزش ها ، اخلاقیات و رفتارسازمانی فراگیر فراهم کرده و آینده ما را تضمین کند.
· توسعه قابلیت های سازمان، روش های عملکرد عملیاتی را برای قابلیت ها و ظرفیت های بالفعل و بالقوه تجزیه و تحلیل کرده و زمینه های توسعه مورد نیاز برای دستیابی به اهداف استراتژیک را شناسایی می کند.